Lidl przeprasza za wpis na Facebooku. "Często wykorzystujemy młodzieżowe powiedzenia"

Niemiecki dyskont reklamował na Facebooku swoją środową promocję na cukier hasłem "słodki jeżu". Wpis oburzył katolików. Lidl przeprosił i usunął...

Adres www: http://finanse.wp.pl/lidl-przeprasza-za-wpis-na-facebooku-czesto-wykorzystujemy-mlodziezowe-powiedzenia-6138803485128321a

Tags:

Inne artykuły:

Praca na wakacje dla najmłodszych. Kiedy i gdzie mogą pracować nieletni?

Roznoszenie ulotek, zbieranie warzyw i owoców czy sprzątanie - to prace, które często są oferowane...

Minister Radziwiłł zabiera Polkom tabletki. Odpowiada mu… brytyjska drogeria

Polski rząd odebrał kobietom prawo do zakupu antykoncepcji awaryjnej bez recepty. Od 22 lipca będą musiały...

24,5 tys. nowych miejsc w żłobkach w tym roku. Nowa edycja programu Maluch+

Utworzonych zostanie 24,5 tys. miejsc w żłobkach, dofinansowanych będzie ok. 56 tys. istniejących miejsc, w...

Chcesz być bogaty jak Niemiec? Sprawdź, jak oszczędzają nasi sąsiedzi

Jak Niemcy pomnażają swoje majątki? Inwestują. Kupują coraz więcej złota. Prognozuje się, że w tym roku...

Praca na święta. Firmy płacą nawet 40 proc. więcej niż rok temu

Na święta firmy szukają nie tylko Mikołajów. Potrzebują kurierów, magazynierów, pracowników hoteli,...

Zamiast pensji kieliszki i karafki. Pracownicy huty Szkła Kryształowego w Zawierciu mają dość

Sytuacja pracowników w zawierciańskie hucie szkła jest tragiczna. Od miesięcy nie otrzymują pensji. Zamiast...